E ticaret dediğimizde en son gereksinimlerden bir tanesi belki de fiziki mağazaya sahip olmaktır. Fakat iş tam tersi durumda çok daha büyük getirilere sahiptir. E ticaret mağazanızı isterseniz fiziki mağazanızın ikinci şubesi gibi kullanabilirsiniz isterseniz de farklı bir marka ile Pazar içerisinde hüküm sürebilirsiniz. Her iki durumda da fiziki mağazaya kıyasla masraf konusunda çok daha düşük rakamlara çok daha büyük işler başarmak sizin elinizde.

Fiziki mağazacılığın en büyük dezavantajlarından bir tanesi online ortama kıyasla daha küçük bir pazara hizmet etmesidir. E ticaret ile bu sıkıntı ortadan kalmakta sınırsız müşteri potansiyeline sahip olma fırsatı yakalamaktasınız.
Eğer aynı marka ile devam ediyorsanız bu daha büyük bir avantajdır. Hem daha fazla kitleye ulaşırsınız hem de fiziki mağazanızın reklamı ve bilinirliği daha da avantajlı bir hal alır.
Ayrıca fiziki mağaza beraberinde fiziki koşullar gerektirir. Bu durumu özellikle Covid 19 sürecinde canlı olarak gördük. E ticaret ile birlikte fiziki mağazanız ister kapalı ister tadilatta olsun satış kesintisiz olarak yedi gün yirmidört saat devam etmektedir.
Tabi güncel koşullarda her zaman için geçerli olan enflasyondan etkilenme durumu e ticaret içerisinde fiziki mağazalara oranla daha hafif şekildedir. Bu durum sizi ve işinizi güvence altına almaktadır.

Fiziki mağazada teşhir mantığı olduğu için ürün için geniş bir yer ve devamlılığı içinde büyük bir depolama alanı gerekebilir. E ticaret ile bu durum daha düşük ihtiyaç döngüsüne girmekte böylece masraflar konusunda daha tasarruflu hale gelerek daha çok ürün barındırmanıza imkan sağlamaktadır.